FANDOM

Hort, pewnego dnia ludzie będą czytać naszą baśń i to ty będziesz ich ulubionym bohaterem.

Agata do Horta, Akademia Dobra i Zła. Długo i szczęśliwie

Hort jest nauczycielem historii w Akademii Zła oraz uczniem czwartego roku. Przez całą serie starał się zdobyć zainteresowanie Sofii, do momentu w którym nie pojawiła się Nikola, która teraz jest jego dziewczyną.

Wygląd:Edytuj

Jako człowiek:Edytuj

Na początku Hort był chudy, cherlawy i blady. Miał małą głowę z długim nosem oraz sterczące zęby i czarne włosy opadające na wyłupiaste czarne oczy. W trzecim tomie Hort bardzo się zmienił pod względem wyglądu, ab spodobać się Sofii. Miał on umięśniony brzuch, szerokie ramiona oraz lekki zarost.

Jako człowiek-wilk:Edytuj

Jako człowiek- wilk Hort posiadał ciemnobrązowe futro, które porastało potężne mięśnie. Miał wilgotny, długi pysk pełen zębów.

Charakter: Edytuj

Chłopak potrafi być inteligenty i przebiegły w sytuacji, która tego wymaga. Jednak na co dzień nie ma dobrych ocen i każdy nigdziarz uważa, że jest lepszy od niego. Przez to Hort został "łasicą". Gdzie większość nigdziarzy zrezygnowałaby z miłości, to Hort dalej próbuję zwrócić na siebie uwage Sofii, która wydaje się być zazdrosna i związek Horta orsz Nikoli.

Ciekawostki: Edytuj

  • jest synem pirata.
  • chciał zaprzyjaźnić się z Filipem, czyli męską wersją Sofii.
  • zrezygnował ze swojej prawdziwej misji, aby być nauczycielem historii, tak jak poprosiła go o to Sofia.