FANDOM

R.Japeth Sader-Pedragon - syn Eweliny Sader i króla Artura, brat bliźniak Rhiana i przyrodni brat Tedrosa. Pochodzi z Lisiego Jaru, gdzie był uczniem Domu Arbed.

WyglądEdytuj

Japet jest szczupłym, wysokim i bardzo przystojnym nastolatkiem o śnieżnobiałej skórze. Jego głos jest bardzo ostry, ale też pełen siły. Chłopak cały czas chodzi w ubraniu złożonym ze scimów - małych stworzeń podobnych do węgorzy, nad którymi ma kontrolę. Podczas walki scimy przyjmują postać czarnego dopasowanego skafandra z zieloną maską, a w pozostałym czasie układają się w złoty strój wasala króla.

Charakter Edytuj

Japet jest bardzo zaborczy: według słów Rhiana, jeśli kogoś pokocha, za bardzo zaczyna mu zależeć na tej osobie, przez co staje się chorobliwie zazdrosny.

Chłopak jest sadystą: ból zadawany pod każdą postacią sprawia mu chorą przyjemność. W dzieciństwie był zazdrosny o relację matki z Rhianem i za wszelką cenę starał się ją pogorszyć. Podobno kilka razy jego rodzina prawie przypłaciła życiem jego wybuchy złości. Co ciekawe, chłopak jest świadomy swojej choroby i braku zaufania najbliższych, ale nie potrafi zmienić swojego zachowania.

Japet jest uprzedzony w stosunku do kobiet i nie potrafi zaakceptować obecności królowej w Kamelocie. Stara się uprzykrzyć życie Sofii i boi się, że dziewczyna omami swoją urodą jego brata i nastawi go przeciwko niemu.

Japet nie wierzy w autorytet, a jedynie w respekt, najlepiej budzony poprzez agresję i groźby, a nawet morderstwo. Uważa, że lojalność nie istnieje, a przywiązanie innych bierze się wyłącznie z zastraszenia.

Jedyną osobą, której Japet szczerze ufał, był Arik, na punkcie którego chłopak miał obsesję i był w stanie zrobić dla niego wszystko. Zarówno według Horta, jak i Rhiana, Arik był dla Japeta kimś więcej niż brat.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego dawny adres to Aleja Stropshire 63, Lisi Jar.
  • Jego pierwsze imię to najprawdopodobniej Rafal, po Złym Dyrektorze Akademii.
  • Zabił własnego brata, a następnie podszywał się pod niego.
  • Bardzo lubi pić zaparzoną w specjalny sposób herbatę.